Ridsport | Trav | Skötsel och vård | Foder och vitaminer | Stall och byggnader | Efterlyses | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
flicka 11 åroskuld

jag undrar om den är en som frågr mig, " är du oskuld?"?? men jag har inte gjort det med nån, vad svarar jag då?? ja eller nej? 
2010-07-30 12:02:34
FörfattareSvarDatum
Ylva Sv: oskuld

Du pratar med dina föräldrar som förhoppningsvis kontaktar den som har frågat och ringer till polisen och tipsar dom om att det är en snuskgubbe som frågar elvaåriga dottern saker han inte har med att göra!

När det gäller pedofiler så tar polisen  gärna emot all sorts information om sådana sluskar oavsett om det har hänt något!  
2010-07-30 12:14:36
Marica Sv: oskuld

Du svarar inte. Det angår ingen, sen är det sånt man inte frågar om anser jag. Även om det är din bästa vän så behöver du inte svara. Och tycker du det är otrevligt att någon frågar så prata med dina föräldrar eller lärare.  
2010-07-30 12:30:52
sandra Sv: oskuld

Mina föräldrar sa alltid när jag var liten runt din ålder att om det är någon äldre kille/gubbe som frågar såna frågor och man är själv så ska man skrika rakt ut för då blir dom skrämda eller så är de alltid nån som hör dig. Fick användning av det oc h det var effektivt! 

Prata med lärare, föräldrar, äldre syskon, någon äldre som du litar på som du kan berätta detta för så hjälper dom dig. Man ska inte svara på frågor som man inte vill svara på.  
2010-07-30 12:56:36
flicka 11 år Sv: oskuld

okej, tack! har pratat med min mamma, om det där.
men jag vill fotfarande veta, vad jag ska svara, när jag blir äldre oh skaffar kille,och han frågar mej. 
2010-08-02 21:47:06
sandra Sv: oskuld

du är bara 11 år, du ska förhoppningsvis inte skaffa kille ääännn på länge så de behöver du inte bekymra dig om. Annars är ärlighet viktigast 
2010-08-03 11:00:46
Lisa Sv: oskuld

Om du pratat med mamma....har du antagligen fått ett svar på din fråga oxå.
Och...för att vara 11 år tycker jag att din stavning och skrivstil är FANTASTISK! .... om du nu är det??? 
2010-08-03 12:53:49
Ylva Sv: oskuld

Visst vore det spännande å få veta indentitet på trådskaparen?!!!!! 
2010-08-03 13:07:53
haha Sv: oskuld

Det går troll i tråden. Inte många 11 åringar som sätter punkt och komma så ;-) kanske en snuskis som tagit sig in här.. han har då fått stor respons.. många som engagerat sig i frågan. Det kan ju räcka som belöning för en sån.. suck. 
2010-08-03 14:46:10
Danajs Sv: oskuld

Jag fattar inte .. Är inte detta ett HÄST forum ? Där man skriver HÄST frågor ? 
2010-08-09 21:08:30
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till hastnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med hästar att göra och få svar av andra läsare
OBS! Endast ämnen som har anknytning till hästar/hästsport.